Bu sitede Blogger Eklentileri, blogger temaları, teknoloji, oyun ve seo hakkında en güncel yazıları bulabilirsiniz >>> BloggerEklentilerim

0 BLOGGER TEMAMI PAYLAŞIYORUM Google'da Ara

Gönderen:Yönetici Tarih: 1 Temmuz 2012 Pazar 0 yorum
Bir çok blog yazarı blogger temalarını internet ortamından indiriyor ve çeşitli eklenti ve css oynamaları ile kendilerine göre şekillendiriyorlar. Tabi ki kendi temasını kendi yapanlar da oldukça fazla.




Kendi blog temamı paylaşmamın sebebini açıkça söylemek gerekirse, ismini vermek istediğim bir blog sitesinde güzel bir tema gördüm ve  admine temayı bana gönderme şansının olup olmadığını sordum. Aldığım kabaca cevap oldukça moralimi bozduğu için, internet ortamından indirdiğim temayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu arada aklında soru işareti olan arkadaşlar olabilir. Temasını istediğim arkadaşta temayı internet ortamından indirmişti. Yani teması bulunmaz hint kumaşı değildi. Daha sonra yapmış olduğum araştırmayla o temayı da buldum zaten. Ama şu an için bu temada karar kıldım ve bunu kullanıyorum. Umarım siz de bu temayı beğenirsiniz.



0 yorum:

Yorum Gönder